Wszyscy wiedzą że coś się nie da zrobić, i wtedy pojawia się ten jeden który nie wie, że się nie da i on właśnie to coś robi.
- - Albert Einstein

Korzyści z leadów

Korzyści z leadów

  • Właściwa Osoba.

Dzięki leadom możliwy jest kontakt z osobą, która jest już na etapie poszukiwań konkretnego produktu lub usługi. Kierowanie oferty do tak sprecyzowanej grupy powoduje, że Państwa działania są niezwykle skuteczne.

  • Właściwe Miejsce.

Przekaz jest kierowany tylko do osób w danej lokalizacji, np. w danym mieście. Może się przecież zdarzyć, że firmy obsługują klientów tylko z ograniczonego obszaru, a ich reklama nie zainteresuje mieszkańców innych miejscowości.

  • Właściwy Czas.

Sprzedaż jest prowadzona w najbardziej oczekiwanym przez respondentów momencie – w momencie, w którym dali oni jasno do zrozumienia, iż są zainteresowani danym produktem lub usługą. Inne formy reklamy, tj. reklama telewizyjna czy radiowa, docierają do użytkownika przypadkowo, np. podczas jazdy samochodem czy oglądania programu telewizyjnego. W efekcie ich skuteczność jest dużo niższa.

  • Niezwykły Zasięg.

Nasze bazy danych swoim zasięgiem obejmują 100% powierzchni Polski.

  • Łatwo mierzalny zwrot z Inwestycji (ROI).

Dzięki narzędziom analitycznym z łatwością sprawdzisz czy bezpośrednia sprzedaż przynosi korzyści.


Zapytaj o ofertę

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail.