Czas to pieniądz.
- Benjamin Franklin

Leady B2C

Leady B2C

lead-b2c

Co to są Leady B2C?

Leadem B2C można nazwać rekord zawierający dane potencjalnego klienta silnie zdecydowanego na daną usługę lub produkt. Przykładowo klient zaznacza w formularzu, że w najbliższym czasie zamierza zmienić operatora sieci komórkowej i podaje swoje dane prosząc jednocześnie o kontakt przez firmę telekomunikacyjną. Rekord bazy danych zawierający kontakt do tego klienta może być traktowany jako lead sprzedażowy, gdyż osoba ta poszukuje w danym momencie oferty na konkretny produkt lub usługę.

 

Dlaczego warto skorzystać z leadów B2C?

  • Tworzymy dla Państwa program generowania leadów;
  • Gromadzimy dla Państwa nawet kilkadziesiąt tysięcy leadów miesięcznie;
  • Uzgadniamy formę pytań powodujących przypływ potencjalnych klientów;
  • Przekazujemy pozyskane leady w przeciągu kilku minut od chwili ich wygenerowania (szybkie wykorzystanie leada może owocować nawet dwukrotnie większą sprzedażą);
  • Poprzez odpowiednie zadawanie pytań eliminujemy koszty kontaktu z osobami niezainteresowanymi otrzymaniem oferty;
  • Płacicie Państwo tylko za dostarczone leady.

 

Produkty i usługi, które szczególnie dobrze sprzedają się dzięki leadom B2C:

  • karty kredytowe;
  • konta bankowe;
  • pożyczki gotówkowe;
  • kredyty mieszkaniowe;
  • ubezpieczenia;
  • usługi telekomunikacyjne.

 

Czy skuteczność pracy na leadach jest wysoka?

Skuteczność pracy na leadach jest niezwykle wysoka. Udowodniono, że w przypadku telefonicznych kontaktów z klientami, sprzedaż odbywająca się na leadach jest średnio kilka razy skuteczniejsza od sprzedaży prowadzonej z wykorzystaniem standardowych baz danych.

 

Więcej o korzyściach z wykorzystania leadów B2C.

 


Zapytaj o ofertę

  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail.